Студенти другого курсу відвідали відділ державної реєстрації актів цивільного стану Чернівецького міського управління юстиції

25 листопада студенти другого курсу разом з асистентом кафедри публічного права Лідією Нестеренко в рамках вивчення спецкурсу вільного вибору «Публічно-правові реєстраційні процедури» відвідали відділ державної реєстрації актів цивільного стану Чернівецького міського управління юстиції.Начальник відділу, Вишневська Наталія Станіславівна, ознайомила студентів з новітніми тенденціями проведення реєстраційних процедур, які спрямовані на створення сприятливих умов, спрямованих на спрощення доступу громадян до адміністративних послуг та відповідними повноваженнями державних реєстраторів.

Зокрема, було поінформовано про можливість подати заяву на отримання адміністративної послуги через електронну систему он-лайн реєстрації заявок; про новий сервіс, який передбачає прийняття працівниками відділу державної реєстрації актів цивільного стану документів, необхідних для проведення державної реєстрації народження дитини, та видачу свідоцтва про народження дитини безпосередньо у закладах охорони здоров’я; про те, що відділи реєстрації актів цивільного стану мають право посвідчення документів  електронним апостилем; про пілотний проект «Шлюб за добу» (щодо державної реєстрації шлюбу у скорочені строки за обраним заявниками місцем), що був запроваджений з метою апробації європейських стандартів у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, спрямованих на створення сприятливих умов для отримання фізичними особами адміністративних послуг у зазначеній сфері, та забезпечення реалізації гарантованого державою права на шлюб, зокрема, для учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених у мм. Києві, Львові, Одесі, Херсоні, Маріуполі та Сєвєродонецьку.

Це вже не перші відвідини студентами Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області. 27 жовтня 2016 року студенти відвідали Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області.

В ході даного заходу студентів було ознайомлено з основними завданнями та функціями державного реєстратора, з переліком адміністративних послуг, які надаються управлінням.

Студенти мали змогу відвідати відділ взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів. Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, де обговорили можливість бути присутніми на засіданні даної комісії з метою набуття студентами практичного досвіду.

Працівники відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань  особливу увагу студентів звернули на процедуру проведення державної реєстрації громадських формувань. Також присутні ознайомилися з порядком взаємодії суб’єктів державної реєстрації з фронт-офісами в частині здійснення прийому документів та видачі оформлених результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань.

За наслідками заходу досягнуто домовленість про залучення студентів, які працюють в юридичній клініці, що діє при юридичному факультеті, до надання допомоги представникам громадських формувань в підготовці документів на реєстрацію громадських формувань з метою реалізації права громадян на безоплатну правову допомогу.